livet som man & fru.

Livet som man & fru rullar på i rasande fart, imogon är det redan en vecka sedan vi lovade varandra evig kärlek i valbo kyrka.
I helgen har jag min första lediga helg på ett bra tag, så idag passade vi på att åka ut till stugan såfort thias kom hem från jobbet. Vi hann med att spackla skorstenen som imorgon ska spacklas ytterligare en gång för att sedan målas vit, påbörja dassprojektet och sätta in nymålade skåpluckor inne i köket. Produktiv kväll med andra ord!
Lovis sprang runt och käkade smultron och lekte med myror under tiden vi försökte greja så gott det gick.
 
På måndag ska vi köpa en säng som vi ska ha där ute.Det kommer bli så jäkla mysigt!
Täcken och påslakan dit har vi redan hunnit med att köpa. Sommriga svala duntäcken med vita påslakan med småsmå blommor på - ni ska få se sen!

Nu kom min man hem med pizza, så jag måste visst sluta nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0