Mitt sista pass.

Passar på att skriva medans jag är på jobbet, det har blivit lite utav en vana att alltid skriva då jag är här. Men det är så skönt att skriva när det är helt tyst och det inte finns någon eller något som stör mitt tänkande. Jag vill helst ha knäpptyst när jag ska skriva, läsa eller tänka - så har jag alltid vart! Iallafall så jobbar jag mitt sista pass idag inför min hemgång. Så från och med imorgon blir jag hemma tills bebis kommer och tills jag känner att jag vill börja jobba igen. Det känns så bra att veta att man har någonting att "komma tillbaka" till.. Jag glömde förresten att lägga ut en ny magbild igår. Vi hade fullt upp med gäster iochmed att min man fyllde år. Sen var jag och syster iväg och köpte en ny säng till Lovis också , som hon såklart stormtrivdes med ! Ni ska få se den sen. Magbild också för den delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0