Tillbaka på jobbet.

Idag är jag tillbaka på jobbet igen fram tills imorgonbitti. Det blir mycket jobb nu den närmsta tiden eftersom att jag har bytt bort ett pass den helgen vi drar iväg på mini semester till Ullared. Så nu ska jag jobba tills imorgon, sen jobbar jag även två dygn till denhär veckan och ett nästa vecka. Sen går jag faktiskt hem , hem för att invänta och göra mig redo inför kottens ankomst. Det känns tråkigt att inte kunna jobba längre även fast jag vet att jag aldrig skulle klara av det med min rygg som nu börjar svika mig. Men endå, att jobba fram tills man har en månad kvar till förlossning känns endå helt okej. Nåväl.. En månad var det ja och jag har fortfarande inte köpt mer bebis kläder. Men jag hinner , jag har ju Nästan hela augusti på mig och då är jag ju dessutom ledig varje dag så då kan jag fördriva dagarna med att försöka hitta fina kläder till kotten:) perfekt! Nu ska jag leta på lite nya stugbilder som jag tänkte lägga ut, vi har fått en massa gjort där efter att min syster var med oss ut och hjälpte till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0