Äntligen hemma.

Äntligen är bröllopsklänningen hämtad och hänger så fint inne i sovrummet i sitt fodral.

Jag och min fina svägerska var iväg och hämtade den idag på eftermiddagen. Jag provade den även en sista gång inför bröllopet (som för övrigt äger rum nu i helgen). 
Tänk att vi snart är gifta, thias och jag, man och fru.. Tänk att detta är mina sista dagar som Frida Höglund. Efter helgen heter jag Frida Gyllenskepp, vilket förstås skär lite i hjärtat. Jag vill ju heta lika som mina syskon.. 
Men men, ingenting kommer förändras mer än namnet och det vet dom ju.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till Ellen

Hoppas du vill dela med dig av lite bilder från den stora dagen sen :)

Svar: absolut kommer jag att göra det ! Håll utkik efter helgen så kommer det nog upp en drös med bilder från bröllopet då :)
Fraajs

2012-06-25 @ 20:52:50
URL: http://denym3.blogg.se
Postat av: manda

Kunde du inte heta höglund-gyllenskepp då? , men gyllenskepp passade bra in som efternamn på frida också! :)

Svar: jo , det hade jag kunnat gjort , men jag vill bara ha ett efternamn så det fick bli gyllenskepp :)
Fraajs

2012-06-25 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0