Det närmar sig.

Bröllopet närmar sig med stormsteg, vilket är jäkligt svårt att fatta.
Det mesta är ordnat men endå känns det som att vi har tusen saker att ta tag i! Det går ju liksom inte att börja med exempelvis maten förns dagen innan. Lika med tältet eftersom att vi inte ska hämta det förns dagen innnan. Så dagen innan kommer att bli en väldigt väldigt stressig dag.

Hotell då? Jo, vi har faktiskt funderat lite på högbo hotell, det verkar ju jätte mysigt och dom har ju hur bra frukostbuffe som helst också, vilket jag fick bevisat på min möhippa med min syster och Emelie. Så det lutar faktiskt lite åt att boka en svit där.
Sen att dom har spa där är ju ett plus i kanten om vi skulle känna att vi behöver det första dagen som nygifta:)

Finns det någon av er som kanske har bott på högbo hotell och kan rekommendera det? Annars är jag öppen för andra hotellförslag också såklart :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gysinge wärdhus har mysiga bröllopssviter :)

2012-06-08 @ 20:50:42
Postat av: Therese

Jag och min man bodde i en av Högbos bröllopssviter när vi gifte oss. Superfint och mysigt fristående litet hus ett stenkast från huvudbyggnaden med 3 rum och ett litet kök och badrum. Inrett i gammeldags stil och sjukt fint! Kan varmt rekomendera det och som du skrev, frukosten är ju grym :)

Mvh Therese

2012-06-09 @ 10:53:37
URL: http://atlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0