Godmorgon!

Godmorgon alla solstrålar!
Imorse vaknade jag 9 och var tvärförvånad över att inte lovan vaknat än, så jag satte mig i sängen och läste igenom lite bloggar i väntan på att höra henne ropa på mig(eller thias) som hon gör varje morgon, men icke. Hon sover som en stock än och jag sitter kvar i sängen utan att ha så värst mycket att göra.
Lovan har vart jätte jätte hostig inatt så det är inte så konstigt att hon sover lite längre än vanligt .
Men nu vaknade hon faktiskt!

Upp och göra sig iordning, vänta på Miccis och åka och kika på vagnar. Det känns som att jag måste börja nånstans. Än så länge har jag inte köpt en pinal till det nya livet i min mage och det är ju verkligen inte långt kvar nu.

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0