Annolunda morgon.

Det blev en annolunda morgon imorse. Thias åkte till jobbet efter tre underbara månaders pappaledighet,jag fick en rejäl sovmorgon trots att Lovis la sig i vanlig tid och sedan sov hon middag ovanligt länge på det också. Det känns som jag knappt hunnit se henne idag min lilla tjej. Men imorgon är hon nog redigt utvilad, hon behövde vell sova ikapp dom här busiga månaderna som hon haft när thias vart hemma.

Vi hann iallafall med en promenad och massa lek i lekparken innan thias kom hem från jobbet. Lovis gungade för fulla muggar och Svea låg snällt brevid och tittade på i sanden.

Nåväl.. Idag kom intyget om att vi blivit godkända att gifta oss. Så nu är allt pappersarbete färdigt också inför bröllopet, helt underbart.
"bara" resten kvar nu.. Mat,klänning,inbjudningskort och allt därtill. Tur att vi bara gifter oss en gång känner jag!
En ny kategori kommer troligtvis upp imorgon. Om bröllopet. Känner att det kan bli många inlägg om just det här framöver så det behövs nog en egen liten hörna för dom inläggen.

Nu ska jag faktiskt sova så jag orkar upp med tupp..nej jag menar Lovis, imorgon.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0