Hem ljuva hem.

Då var man tillbaka hemma från jobbet igen efter ett dygn borta. Thias har åkt till jobbet och Lovis sover som en stock fortfarande. Dock vaknar hon nog vilken minut som helst.

Längtar redan tills thias kommer hem så vi kan spendera helgen tillsammans hela familjen. Funderar redan på vad vi ska äta för god kvällsmat idag.
Annars har vi vell inga direkta planer sådär pangtjong. Kanske åka och leka med Venna och Max:) men vi får se hur Max mår idag stackarn.

Fick deklarationen igår också och jäklar vad snopen jag blev när thias ringde och berättade att jag ska få tillbaka massa massa tusen.
-äntligen slipper jag betala tillbaka, som alla andra år.
Perfekt nu när vi ska köpa syskonvagn och planera bröllopsresa!:)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lara resort barhut i turkiet antalya 20 min från flygplatsen! Super bra ställe med bra mat också. Men dock ett dyrare ställe! Puss

2012-03-30 @ 13:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0