Jobbis.

Idag är det jobb som gäller för min del. Min fina familj är också här med mig, så himla mysigt. Lovis leker med farmor och faster Malin medans jag och Moa ligger och slappar och kikar på big brother klipp.
Thias är just nu ute och fräser runt med fyrhjulingen i skogen, så han saknar jag redigt mycket just nu,men han kommer nog tillbaka snart:)

Tack för alla tips om vagnen, vi vet fortfarande inte hur vi ska göra , men det lutar åt att åka till Falun eller Uppsala och kika på babyproffsen. Då kan man ju klämma o känna lite på lite olika vagnar också. Skulle aldrig kunna bestämma mig utan att ha provat den..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: joss

Vad jobbar du med? :)

2012-03-10 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0