Köpa/inte köpa?

Ja, att köpa eller inte köpa denna vagn, det är frågan.
Vi var ju som sagt i en annan stad igår och kikade på babyproffsen efter en syskonvagn. Speciellt intresserade var vi utav denna babytravel syskonvagn. Den kändes faktiskt oväntat stabil och lättkörd i jämförelse mot de andra vi kikat på.
Egentligen vill vi helst köpa en bugaboo donkey, men eftersom vagnen troligtvis inte kommer att användas speciellt länge så känns det lite onödigt att lägga ut dom pengarna den vagnen faktiskt kostar.

Så, det lutar nog mest åt att det blir en sån här. Än så länge..


Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till hugo och theo

jag funderade på denna vagn när vi väntade våra tvillingar men jämför du den med uj-duo/duet så är uj:n lättare att dra och smalare på bredden, men kostar dock en hel del mer. värt att tänka på iaf :). det är ju en fin vagn de där med. själv gillar jag våran uj för att den gör mina tunga barn lite lättare att dra iaf! grattis till graviditeten förresten, va skoj! =)

2012-03-15 @ 18:07:35
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vi hade en babytravel syskonvagn men den var riktigt klumpig så jag gilla den inte. Kanske de nyare är bättre.

2012-03-15 @ 20:22:05
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0