Ny arbetstid.

Imorgon blir det rena rama sovmorgon för min del då det är nya arbetstider . Så istället för att gå upp klockan 05 så ska jag imorgon gå upp klockan 07. Värstingskönt!
Jobb imorgon för min del alltså..

Passar endå på att gå och lägga mig nu eftersom de känns som att jag ska ramla ihop av trötthet och yrsel, riktigt obehagligt.

Imorgon är det förresten en stor dag. För exakt tre år sedan imorgon, satt jag och min blivande man på flyget till Thailand och förlovade oss. Så vi har alltså vart förlovade i TRE hela år imorgon.
Och i sommar gifter vi oss!!
Hindersprövningen ska skickas in i morgon och dag/tid för vigseln ska ringas och bokas. Det närmar sig med stormsteg!
Har även fått beskedet att min underbara vän Ellie kommer att sjunga på bröllopet, vilket är helgrymt. Hon är så otroligt duktig!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0