Svar till Åsa.

Kan du inte berätta lite om era bröllopsPlaner?:)kram

Svar : jo det kan jag göra, vart jag nu ska börja..
Jo men vi ska alltså gifta oss i sommar i Valbo kyrka. Kyrkan är på thias begäran, jag själv ville helst ha det så privat som möjligt.

Min fina vän Ellie kommer att sjunga och spela gitarr i kyrkan. Hon är så grymt duktig och jag ser verkligen fram imot att höra henne sjunga vår fina låt vi valt!

Datumet och tiden är alltså bokat, vilket kommer att hållas lite för oss själva ett tag till iallafall.
Ring är köpt för flera månader sedan och klänningen ska en sömmerska sy åt mig eftersom att jag kommer att vara höggravid vid bröllopet.

Efter själva bröllopet kommer det att bli grillkväll hos min pappa för dom närmaste med massa god mat och härlig musik.

Mer än så kommer jag Inte på just nu..

*Inbjudningskort till er "drabbade" kommer så fort vi knåpat ihop dom=)
(vilket kan ta ett tag..)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du lägger ut bilder (myycket bilder) från bröllopet! :D

2012-03-20 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0