Bm besök.

Igår efter att jag hämtat en skitglad Lovis på dagis så åkte vi hem till mamma en sväng. Lovis fick vara där medans jag skulle besöka barnmorskan en sväng..
Allting såg super bra ut och jag låg i underkant utav kurvan - precis som när jag var gravid med Lovis!
Magmåttet mätte 22 , vilket också är exakt det måttet jag hade med Lovis i denna vecka.
Hjärtljudet visade efter en massa sparkar och vägrande från bebis sida 150.

Vikten därimot.. Sist vid denna tid hade jag gått upp 3 ynka kilo, men denna går har jag redan gått upp 7 tunga kilo!
Dock började jag på en lägre startvikt denna gång så det gör faktiskt inte ett dugg. Allt försvinner efter förlossningen hur som..:)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Du är så fin älskade vän! <3

2012-05-10 @ 11:57:12
URL: http://nattstad.se/eeapril

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0