Hemkommen efter jobb.

Efter en jobbhelg på 48 Tim sammanlagt är jag nu hemma igen. Lovis är på dagis och thias jobbar så det är tyst som i graven här hemma bortsett från Sveas djupa andetag som hörs ifrån hennes bädd.
Har hunnit med en promenad med henne och ätit en liten frukost sedan jag kom hem och nu tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen och slumra till en stund. Det tar på krafterna att vara "höggravid" och mamma. Vi har dessutom målat hela lördagen i stugan så min rygg mår Inte direkt bra!

Efter jag vilat så ska jag ta en sväng till solariet för att få lite färg. Man vill ju vara brun och fin på bröllopsdagen.
Det är mycket nu med allt som ska köpas och fixas innan det är dax, men det kommer bli en underbar dag, det vet jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0