Minnesvärd dag.

Klockan åtta imorse vaknade vi utav att min syster och empa knackade på för att dra med mig ut på äventyr. Jag hade ingen aning om vart vi skulle så jag satt med ögonbindel hela bilresan som tillslut visade sig gå till högbo där vi åt världsgod frukostbuffe och spa-ade hela långa dagen! Jag gjorde ansiktsbehandling med massa bra produkter och portömning, så himla skönt. Vi gick även på något "pass", typ som yoga. Jag höll på att dö av skratt!! Inte min grej tror jag, men roligt som fasen var det!

När vi hade spa-at enda fram till klockan 15 då dom stängde så åkte vi ut till stugan och grillade hamburgare med Lovis, thias och hans syster. Shit vad mysigt det var och Gud vad fint väder vi haft hela dagen!

Tack till min underbara syster och Emelie för en UNDERBAR dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0