Ni borde skämmas.

Tidigare idag åkte jag ifrån jobbet en sväng för att kunna åka och välja bröllopstårta med min fina thias.
Vi valde att gå till lido då dom verkade jätte bra och trevliga när vi var där tidigare i veckan.
Men när vi kom dit idag och berättade att vi kommit för att välja och beställa bröllopstårta så var det en helt annan ton på dom som jobbade där..
Riktigt dåligt bemötande och inga frågor eller nånting! Vi frågade exempelvis pm dom hade utkörning och till svar får vi
-ja, adress?
Det var inga frågor om tider eller nånting , så det fick vi fråga själva:
- vill ni inte veta tid eller så?

Nej uch, riktigt oproffsigt..
Fördelen var att dom hade olika mousser som fyllning villet dom INTE hade på centralbageriet, utan där körde dom BARA gräddtårtor utblandat med frukt(?!)

Nåväl, det blir säkert bra tillslut endå. Om jag så ska baka tårtjäveln själv:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du, kolla med brudarna i bageriet på coop forum. Dom är jätteduktiga OCH proffsiga!! Malin eller Tove kan du prata med. Ett tips bara;)

2012-05-18 @ 21:50:48
Postat av: Mathilda

Hej! Jag kom och tänka på en hemsida jag var inne på förut och kollade på tårtor. http://www.majastartor.se/

Hon bor i Gävle och gör jättefina tårtor!

2012-05-18 @ 22:39:35
URL: http://mathildajansson.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Jag vill också tipsa om ett bageri som är jätte duktiga på bröllopstårtor. Där kan du komma med helt egna ideér om hur tårtan ska se ut och vad du vill ha för innehåll. De är väldigt flexibla och tillmötesgående :)Dock ligger det i Österfärnebo men de har utkörning och jag skulle tro att de har rätt bra priser om man jämnför med bagerier i stan. De har lite bilder på hemsidan, kika in där: www.lundgrensbageri.com

Mvh Therese

2012-05-19 @ 09:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0