Ett tag sedan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men det blir ju lätt så när man varken har tid , lust eller ens någonting att skriva om.
Har vart ganska deppig den senaste tiden. Dels för att det är väldigt tråkigt att bara gå hemma och dels för att väntan på bättre tider gör mig tokig.
Jag vill gärna att saker och ting ska hända NU och väntar inte gärna.

Nåväl..
Sitter hemma nu iallafall efter att ha lämnat Lovis på dagis. Hon fick inviga sin nya fina overall idag då snön föll här utanför i morse . Hon tyckte att hon var jätte fin i den och satte stolt på sig både den och sina nya vantar. Sedan stod hon på hallmattan och sjöng "blinka lilla" medans jag tog på mig skor och jacka. Fina lilla tjej!

Pysen sover som en stock han, så jag kanske ska passa På att sova en sväng jag med ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0