Morn morn.

Morn morn!
Imorse tyckte Lovis att vi skulle äta frukost i tid, så hon väckte oss klockan 6. Thias Åkte då till jobbet och ja satte mig och kollade när Lovis åt frukost :)
Sen kollade vi på barnprogram tills det var dags att åka till dagis. Lovis var jätteledsen när jag lämnade henne och ville inte alls gå på dagis idag. Hon ville hellre åka till farfar..
Tur att hon blir glad Direkt när hon kommit in till alla andra barnen iallafall.

Pysen då.. Ja, han sover på balkongen och jag har precis kastat i mig lite frukost bestående utav toast och oboy. Riktigt gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag laddat ner den där saken som räknar ner hur långt det är kvar till något, hur/ kan man få så att den kommer på "framsidan" på mobilen? :) så man inte behöver trycka på den där "ikonen" varje gång.. :)

2012-11-15 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0