Fantastisk jul.

Nu är jag här igen. Från ingenstans kände jag att det var på tiden att skriva lite igen. 
Ligger just nu i sängen på jobbet och funderar över varför jag sovit så dåligt inatt. Först svårt att somna och sedan halvslumrat mig igenom hela natten..knepigt!

Iallafall så hade vi en fantastisk jul i år, hemma i vårt egna hus, tillsammans med mina syskon och vår pappa. Vi åt gott , tittade på Kalle och bara slappade oss igenom hela julafton, -precis som det ska vara!
En fantastisk jul helt enkelt!

Nyårsafton närmar sig också. Jag kommer att jobba och resterande i familjen kommer att tillbringa nyår tillsammans här på jobbet med mig. Underbart att få fira in det nya året tillsammans.

Nu ska jag bege mig hemåt för att ta hand om mina kottar medans thias åker iväg på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0