Jun. 20, 2013

Ligger och njuter utav solen på jobbet (som förövrigt försvann bakom alla molnen precis) och lyssnar på vår fina bröllopslåt som min fina vän Ellinor sjöng på vårt bröllop för snart ett år sedan.
Tänk, i snart 1 helt år har vi vart gifta jag och min man. I snart ett helt år har jag hetat Gyllenskepp, helt otroligt och ofattbart . Tänk om jag hade vetat att allt skulle bli såhär bra när allt i mitt liv var svart . Att jag skulle ha man, hus och två underbara kids inom loppet utav bara några år.
Livet är bra härligt..

Och inte nog med det, imorgon går jag på 4 veckors semester varav en vecka kommer att vara vår bröllopsresa. Jag längtar så otroligt mycket att få vara bara jag och Mattias, även om jag kommer sakna mina barn under tiden vi är borta. Men dom kommer ha det bra här hemma med barnvakterna .

Nu ska jag fortsätta mitt solande . Hoppas ni får en kanon midsommarafton allihopa.

Sedan alla kommentarer angående pysen. Jag skiter totalt i vad ni tycker om namnen på mina barn! Jag förstår inte ens hur ni orkar lägga energi på att "tycka synd om ungen för att han heter pysen".
Det finns namn som jag tycker är vidriga också , men bara för det så sitter jag inte och skriver sånt till föräldrarna.
Skärp er nu för fasen!


Kommentarer
Postat av: Mella

Hej! Använder du brunutansol? Isf vilken använder du? Du har så fin brunfärg.. Hur gör du så det inte blir fläckigt?:)

2013-06-21 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0