23.

Nu är tio flyttkartonger smockfulla med enbart prylar som har befunnit sig i diverse skåp, man har verkligen mer prylar än man tror!
Som ni märker är jag rätt enformig nu för tiden. Hus hus hus..

Förrutom att längta,vänta och planera så har vi faktiskt rätt lugna dagar här hemma tillsammans hela familjen.
Jag går hemma på min sista månad som mammaledig då jag börjar jobba igen den 1 april.
Thias kommer byta av mig och vara pappaledig tillsvidare. Tiden får utvisa hur länge..
Lovis stormtrivs med brillorna och pysen växer så det knakar. Härliga tider.

Nu ska jag krypa ner brevid min man och prata lite strunt innan vi somnar. Puss och godnatt på er allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0