Livet som husägare.

Man lär vell passa på att skriva ett par rader nu när man är på jobbet , vi har fortfarande inte fixat något internet hemma, vi börjar liksom vänja oss vid att vara utan ,konstigt nog.

Vi är ute hela dagarna och trivs verkligen mer och mer för var dag som går som husägare. Alla barn i byn leker jättebra tillsammans oavsett ålder och igår var det fullt hus hemma hos oss med flera grannbarn på besök.

Vi har massor att göra och imorgon åker vi troligtvis och köper material för att rusta vardagsrummet. Just nu är det kaos i vårt vardagsrum, ingen ordning alls. Det ska bli nytt golv, nya väggar, tapeter och en vägg ska även rivas . Det är märkligt hur det är. Det verkar inte spela någon roll om man köper ett hus för hundra tusen eller flera miljoner, man vill alltid göra om.

Om en stund ska jag åka till stan en snabbis och hämta min tågbiljett och en handkassa inför söndagens avfärd mot Göteborg där jag ska vara och jobba fram tills onsdag. Det kommer bli riktigt spännande!

Hoppas ni får en fin dag allesammans.


Kommentarer
Postat av: Romina

Jag åkte igenom där för ett par dagar sedan med Micke, och jag har aldrig varit någonstans där ALLA hejar när man åker förbi. Från små flickor som leker längs gatan, till den coola killen som står och spelar ute, till vuxna. Alla hejade och bara den härliga känslan av att åka igenom där.. Haha, Mickes kommentar var att HÄR Skulle jag kunna bo. Och han vill inte bo i varken Gävle, Valbo eller något liknande.

Hoppas ni får en fin sommar och att det går bra med allt rustande :)

2013-05-08 @ 12:02:03
URL: http://romajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0