Vart tar dagarna vägen?

Nu var det ett tag sedan igen, vart tar dagarna vägen känner jag.
Ligger i sängen efter en riktig slappardag. Kom hem från jobbet klockan åtta imorse och har sedan dess bara sovit och slappat tills min familj kom hem. Känner mig helt slut i både kropp och själ och på vardagsrumsfronten händer därmed inte ett skit. Vi har fastnat..
Men vi känner endå att det faktiskt inte gör någonting . Vi har all tid i världen på oss att fixa klart det sista. 
MEN , nu i helgen är vi lediga bådatvå och har därför planerat att fortsätta med trappen lite annat smått som ska göras.
Men först och främst är det storstädning som gäller, för shit vad det har hamnat på hyllan nu när vi haft så mycket annat att tänka på. 

Nu är det tid att sova för mig här hemma ,så ni får ha en toppenkväll och helg .
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0