Ögonbesök.

Imorse när jag gick av mitt 24-timmarspass, åkte jag och Lovis direkt till sjukhuset för ett besök på ögonmottagningen.
Lovis såg från början bara rad 1 och 2 på tavlan med sitt dåliga öga, medans hon idag såg enda upp till rad 6 utav 10.
Med sitt lite bättre öga såg hon idag alla(!) rader utav problem , vilket är helt otroligt. Förra gången såg hon "bara" 8 rader , så en klar förbättring har det blivit sedan hon fick sina nya glasögon med ny styrka på båda ögonen.
Jag blir så glad när det går bra , speciellt idag när det gick extra bra för vår lilla Lovis.




Efter besöket tog vi en fika på caféet i sjukhuset innan jag lämnade Lovis på dagis .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0