Gubbar i solen.

Gårdagen blev en riktig mysdag för mig och barnen . Vi klev upp, åt lite frukost och begav oss sedan direkt ut i solen. Barnen lekte med vatten, både vattenkrig och blomvattning. Dock vattnades mest ogräset inne på poolområdet . 
Vi hoppade också studsmatta och åt gubbar med grädde i solen . Tänk om alla årets dagar kunde vara varma och ljusa !




När det tillsist började dugga ute så drog vi oss inåt och mös med kattungarna som nu är lite mer än två veckor gamla . Ögonen är helt öppna och de kryper för fullt inne i sin lilla låda. 
På bilden ser ni Lovis och en helsvart kattunge som framöver kommer att flytta hem till barnens farmor och farfar i grannbyn.

Nu ska jag återgå till arbetet och invänta morgondagen . Hörde att det skulle kunna komma att bli väldigt varmt imorgon , så det ska bli riktigt skönt att komma hem från jobbet och lägga sig och vila i solen istället för inne i sängen .
Jag bara älskar sommaren!
Och på tal om värme, om 16 dagar åker jag och min vän äntligen till värmen i Turkiet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0