Kanonhelg.

Vilken kanonhelg vi fick i helgen hörni! 
Och även fast jag hade jobbhelg så kunde jag stundvis råffa åt mig lite utav det fantastiska vädret. Hann till och med  få lite färg..




I veckan har det varit lugnt . Måndagen var jag solo hemma eftersom jag jobbat natt , och vädret var ju inte det bästa så det blev verkligen till att vila hela låga dagen tills familjen kom hem.
Igår däremot , då hann vi med både leklandet, storhandling och en massa trädgårdsarbete. Vi köpte 30 plantor med jordgubbar och kompostnät att skydda studsmattan från robotgräsklipparen. Vi hann plantera och göra jordgubbslandet helt färdigt , så i sommar kan vi förhoppningsvis äta lite egenodlade gubbar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0