Min morsdag.

Utan vetskap om att det faktiskt var morsdag idag, bokade jag och Thias in att åka iväg till grönalund idag , utan barn. 
Min syster och flickvän ställde gladeligen upp som barnvakt och vi åkte iväg idag på förmiddagen . Vi åkte en massa karuseller och åt ännumera god mat. Tänk att man blir så hungrig så fort man inte är hemma, är det inte konstigt ? Eller , det kanske bara är jag som blir det(?).
Nu sitter vi iallafall i bilen påväg hem , trötta i både kropp och knopp. Även fast det är underbart att komma iväg bara vi två , så längtar jag endå både hem och efter barnen så fort vi åker hemifrån.





Tänk vilken tur jag (vi) har , som har två friska och fina barn. Den lyckan går verkligen inte att beskriva ! 
Jag tänker ofta på de barnlösa eftersom vi själva haft svårt att få barn, det är så orättvist så att jag vill kräkas. I de tankarna blir jag extra tacksam över att jag faktist haft turen att tillsist få två barn, två små liv som ger mig allt jag någonsin drömt om.
Älskade små kottar, tack för att jag få vara er mamma.





Kommentarer
Postat av: Manda

Skulle du inte kunna börja blogga mer? :)

2014-07-18 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0