svar till..

anna om ofattbart!:
beklagar verkligen det som hänt.. förlåt , men på tal om något helt annat jag undra, har läst om att du skriver mycket om hår också , och undrar om du trivs lika bra med kreatin vax? :)

Svar;
Hej . Självklart ska ni få ställa frågor även fast det hänt en del på sista tiden. Dock kanske jag inte svarar på dom direkt , men jag ska göra så gott jag kan..
På din fråga blir svaret ett givet "JA" , jag har aldrig trivits så bra i någon förlängningsmetod som jag gör med min nuvarande keratinvaxmetod .
Det sitter som sten , man behöver aldrig vara rädd att borsta ur dom och sen känns det mycket bekvämare helt enkelt .
Hoppas du blev nöjd med mitt svar ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0