svar till "anna".

Anna om skapligt less.:
Hejsan!

Kom in på din blogg och följt att läsa den då du är gravid

Såg att du skrev om blöjor idag, då jag har 3 barn har jag hunnit prova lite olika och de blöjor som vi enbart använder är libero, de är de bästa blöjorna, sitter bra oavsett vilken storlek du har och är bra mot barnens hud, innehåller ingen lotion som de gör i pampers blöjor

Lycka till när bebisen kommer

Kram Anna

Svar; hej anna !
Tänkte att eftersom du inte länkat till någon blogg eller så , så svarar jag här .
Först och främst , kul att du följer min blogg trots att du säkert är lite äldre än vad jag är . Tog det lite för givet eftersom du har tre egna kottar . Dela mer än gärna med dig om allt som har med kottar att göra , alla tips om allt är välkomna .. Du har säkert en hel drös med erfarenheter !
Sen det där med blöjor , jättebra att du tog upp det . Då ska jag köra på libero !

Tack och kram !

Kommentarer
Postat av: Mikki

Måste kommentera inlägget.. Personligen tycker jag att pampers är mycket bättre. Libero är gjord av mycket hårdare material. Milo får ränder efter blöjorna vid benen för det är så hårt material. pampers är mycket mjukare.

2010-07-29 @ 10:04:50
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Nize och Lexie

Vi har åxå Libero . Provade pampers på BB men blev helt klart Libero när vi kom hem och har kört på det sen dess och är himla nöjd. Dessutom är dom både billiga och miljövänliga :)

2010-07-29 @ 11:25:15
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0