svar till anonym.

Anonym om nästa gång ..:
man ska inte flyga om man har stormage

Svar: Så länge barnet och mamman mår bra så finns det INGENTING som hindrar en gravid kvinna från att flyga mer än att hon inte ska sitta still mer än ett visst antal timmar . Men går man upp och rör på sig är det ingen som helst fara .
Vissa flygbolag har dock en regel att dom inte tillåter gravida kvinnor som är längre gågna än 36 veckor flyga längre än 2 timmars flygresa och det är inte för att det är farligt på något sätt utan för att UNDVIKA förlossning ombord.

Så du har faktiskt  JÄTTEFEL :) Jag har redan kollat upp allt sånt där. Skulle aldrig utsätta mig själv eller mitt barn för någonting som var farligt.



Stör mig på folk som tror sig veta allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0